fredag, juni 12, 2009

Instruktioner för hur att förhålla sig till yoga

Balla personer håller naturligtvis inte på med yoga. Att sitta ned och meditera är ingenting balla personer behöver ägna sig åt; ballheten ger den balla allt det lugn den balla behöver för att fortsätta att kunna vara ball.

Balla personer förstår att det kan vara ansträngande att ägna sig åt yoga och att det är bra för kroppen, men balla personer sysslar som bekant med så mycket annat som är ansträngande, vilket innebär att balla personer inte behöver den extra träning som yoga ger.

Andlighet är ingenting en ball person behöver. Balla personer tycker att sådana som vill komma i kontakt med sina innersta känslor är töntar. Det är mest det här med att man måste sitta på ett särskilt sätt och göra ljud och läsa mantra och sådant som gör att balla personer tycker att det är töntigt med yoga. Att slappna av, det är något som också balla personer gör, (kanske är balla personer de allra mest avslappnade personer som finns), men balla personer behöver inget speciellt sätt att sitta på för att göra det.

2 kommentarer:

  1. Hm, då är inte jag särskilt ball då!! Men va
    f-n, jag tror jag överlever!!! ;o)

    SvaraRadera
  2. Jag vill veta vem som satt dessa griller i ditt huvud pöjk! De som i ditt huvud verkar balla låter inte alls balla i mina öron. Ja förutom jag då som är ball för att jag äter bönbiffar.

    SvaraRadera

 
Blogglista.se