torsdag, augusti 27, 2009

Instruktioner för hur att förhålla sig till den typ av moderna modeträskor många kvinnor använder

Träskor av den modernare typ som många kvinnor använder nu för tiden är oerhört fula, fruktansvärt motbjudande fula. Men de är samtidigt fantastiskt balla. Eller det är åtminstone otroligt ballt att använda dem, särskilt om den som använder dem får det att se ut som att det inte märks att sådana skor med största sannolikhet inte är särskilt fotvänliga. Klackskor är det ingen människa i världen som använder utan att det på något sätt ser besvärligt ut, men träskorna spelar inte i samma liga som klackskor vad gäller fot- och hälterror, så dessa går att bära utan att det syns att man lider.

I kombination med övriga moderna kläder, kläder som faktiskt ser ut som någonting sprunget ur ett modemedvetet 2000-tal, ser dessa träskor oerhört roliga ut. Tittar man allra först på någons fötter och ser träskorna är det lätt hänt att man förbereder sig för att få syn på en fruktansvärt fet kropp täckt av ett skitigt förkläde och sedan möta ett garvat ansikte på ett huvud som täcks av en hilka. Detta anakronistiska mode är ganska ballt. Nu skall man ju naturligtvis inte gå upp i taket för ett par skor, men det är definitivt ändå ett måste att tänka på när det är dags att köpa nya skor.

Träskor av det äldre slaget är ganska balla, men de kräver mycket mera attityd och enhetlig stil för att fungera. Kan man inte bära ett par äldre träskor på rätt sätt, då kommer detta att synas och man skall komma att framstå som en riktig tönt.

1 kommentar:

  1. Åh, äntligen är jag ball! UNDERBART!
    Och faktiskt tycker jag att dessa moderna träskor är väldigt bekväma. Det borde göra mig ännu ballare, jag lär ju knappast se lidande ut när jag går i dem, menar jag.

    SvaraRadera

 
Blogglista.se